Hoeveel geld heeft de serie "Friends" opgebracht?

Gewoon nieuwsgierig. Als de 6 acteurs al een miljoen dollar per aflevering konden eisen...

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Televisie
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik vraag me af of dat wel objectief te bepalen is; aangezien ik vermoed dat men bij series ook (deels) aan hollywoord-accounting doet.
http://en.wikipedia.org/wiki/Hollywood_accounting
bamibal
11 jaar geleden
Maar dat was pas tegen het eind. Zulke bedragen zullen ze in het begin vast niet gekregen hebben!

Antwoorden (1)

4 miljoen per aflevering, dus in totaal 944 miljoen, daa is allees dus al afgetrokken. Zie bron

Toegevoegd na 1 dag:
De goede bron
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat is een hoop geld. En de verkeerde link..! Pas maar op :-O